Saturday, November 6, 2010

untuk tontonan bebudak Pra Sekolah shj...

arini, aku nak mempamerkan hasil karya d suatu ketika tahap keboringn melanda..haha..paint..iya, salah satu software asal di dlm windows ni utk tujuan melukis dan mewarna apa2 saja..

asalnya, aku teringt hasil karya semasa msh belajar di maktab prguruan tahun 1999 yg lalu..al maklumlah, guna desktop comp yg agak lama dr IBM...segiempat tpt lg, warna putih pun dh mnjd kekuningan..hahaha..saat itulah, aku mula mngisi masa lpang d waktu malam, di blik kuliah kami dgn aktiviti 'melukis' mggunakan desktop, dgn bantuan 'mouse' saja..so, arini...hanya biasa2 saja..terimalah........

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

tadaaaaa....ala, aku tau la korg mula ngata aku mcm2..hehe..aku tau ada lg yg lbh terer dlm melukis mggunakan perisisan paint ini..apapun, ini hnya prkongsian sja k..sesuai utk tontonan bebudak pra-sekolah sahaja..hehe..

4 comments:

  1. wa kaljis;
    hehe..mesti rasa ingin tahu kuat nak lepas baca enry ya..ekeke..jgn jerak.

    ReplyDelete
  2. tia;

    welcome..hehe..nak cungkil bakat lama.. :)

    ReplyDelete

jemput-jemputla masuk, meng'komen'kan diri..tengkiu2.. :)