Saturday, December 11, 2010

Blek awot?


salam kpd smua..skrg msh di dlm mood bercuti.biasanya, masa cuti begini aku byk habiskan masa trluang di rmh sj..lbh srnok lyn keinginan dri sndri dlm keadaan serba malas membelenggu psikologi ku masa ni..hai, tak abis2 dgn kemalasan..bangun pagi bkn main sush lg, nak buat keja cari duit poket lebih pun dh takda idea, blank, blek awot, fill in the blank, leh kata smuanya blank la..haish..apa dh jd la dri ini..xnak berubah kot, aku akui msh 'selesa' dlm kehdupn begini yg tak menjanjikan apa2 pun, kecuali jika hidup dpenuhi dgn munajat ke hadrat Illahi, beribadat, berzikir dan membaca surah2 di kelapangan..astaghfirullahalazim..aku mengucap istigifar stiap kali aku mnjalani proses penyesalan, kemurungan..lebih2 lg di kala keseorangan..smmgnya aku berada di dlm dunia aku sndri..alahai.

No comments:

Post a Comment

jemput-jemputla masuk, meng'komen'kan diri..tengkiu2.. :)