Wednesday, December 2, 2009

Moshi..moshi...Salam Perkenalan!!


Melati kuntum tumbuh melata,
Sayang merbah di pohon cemara;
Assalammualaikum mulanya kata,
Saya sembah pembuka bicara.



salam perkenalan kpd smua warga Malaysia tak mngira darjat, rupa dan usia..salam 1 Malaysia..

apapun, entri aku pd hari ini cuma untuk memperkenalkan diri, tapi cukuplah secara ringkas , tak perlu la nak pjg2 pulak. nama, Syam..tujuan aku mghasilkan blog ni, adalah utk berkongsi sesuatu ttg hobi yg paling aku minati, semestinya PHOTOGRAPHY..dapat jugak aku share dan crita2 skit2..adalah critanya nanti..ni enjen masih sejukkan, kira tunggu temperature ada naik sket, enjen sudah panas, vtec sudah 'bukak'..barulah layan.

So, itu jak yg dpt ku buat tuk ari ni, nantikan update drp aku,kalau aku rajin la..mau carik hasil simpanan 'artwork' dariku yg tak seberapa la, utk tatapan kalian semua..see ya!




No comments:

Post a Comment

jemput-jemputla masuk, meng'komen'kan diri..tengkiu2.. :)